dinsdag 22 februari 2011

Wandelen door het land van melk en honing.


Vorige week dinsdagmiddag en vanmorgen wandelden wij door het land van melk en honing.
De gehele tocht is 20 km, te ver voor een ochtend of middag.
Dus splitsten wij de wandeling in tweeen.
(Ik heb nog niet door, hoe ik die 2 puntjes op de 3e e kan krijgen, graag advies).
Wij zagen nog melk, nog honing onderweg.
Daarvoor wandelden we in het verkeerde seizoen.
Het deel van vorige week leidde ons door het stukje van de melk.
Het was een heel mooie enigszins voorjaarsachtige middag.
Goed wandelweer dus.
Veel mooie oude boerderijtjes, die nu particulier worden bewoont. Soms prachtig zijn verbouwd.
Er bloeiden onderweg zomaar sneeuwklokjes.
Daar moest natuurlijk een foto van gemaakt.

Het deel van vandaag liep duidelijk door het stukje van de honing.
Over de heide.

Het was een prachtige wintermorgen, volop zon en je merkt al goed, dat de zon aan kracht wint.


De club was compleet vandaag, 7 personen!!!

Er is altijd veel te zien onderweg.
Vorige week werden we getrakteerd op 5 wilde zwijnen.
 Natuurlijk niet zo snel het fototoestel bij de hand, jammer.
We zagen ze in de verte rustig een bospad oversteken.

Vandaag zagen we veel verse sporen van herten, zo prachtig!!!


Deze morgen kwam de temperatuur niet boven 0gr.C.


De plassen waren overal bevroren.

Deze wandelmorgens worden altijd als heel bijzonder ervaren.
Zomaar op een dinsdagmorgen, te voet door die prachtige natuur.
Wat wil een mens nog meer?

 KOFFIE!!!!!!!


Morgen maar weer eens verder werken aan mijn labyrint.
Ik nader de fase van sleuven aanzetten.
Niet het allermooiste gedeelte, maar ik heb me aangewend, dit meteen te doen, dan is dat maar af.
Ga ik doen met veel plezier, wens jullie hetzelfde toe, bij al je werkzaamheden.
Tjuus.







2 opmerkingen:

Rubato zei

ja, het was een prachtige dag en een schitterende wandeling.

Rubato zei

Hallo Willy,
Vandaag door het "melk" gedeelte gelopen.
Prachtig!
Je had het goed gezien dat ik dat mooi zou vinden.